Müxtəlif kanallardan daxil olan bütün müştəri sorğuları ilə işləmək, müştəriləri lazımi qaydada məlumatlandırmaq və bütün müştəri sorğularını üzrə yüksək keyfiyyətli xidmət göstərmək;
Kredit və qeyri-kredit məhsulları üzrə onlayn xidməti təşkil etmək, idarə etmək və yönləndirmək;
Bankın elektron kanalları vasitəsi ilə daxil olmuş kredit (Kredit kartı) sifarişlərinin satışını təşkil etmək;
Bankın mövcud həmçinin yeni müştərilərinə telefon vasitəsi ilə Bank məhsullarının satışını icra etmək;
Gördüyü işlərlə bağlı gündəlik,aylıq,rüblük,illik hesabatı hazırlayıb qrup rəhbərinə, şöbə müdirinə, təqdim etmək;
Aylıq, rüblük və illik hədəflər üzrə təyin edilmiş satış planlarını yerinə yetirmək;
Bazar araşdırması məqsədilə müştərilərə sorğu xarakterli zənglər etmək;
Birbaşa rəhbər tərəfindən tapşırılan vəzifəsinə aid digər öhdəlikləri yerinə yetirmək;
Bankın Sağlamlıq və Təhlükəsizlik siyasətinin tələblərinə və verilə biləcək əlavə təhlükəsizlik tələblərinə riayət etmək.
Namizəd üçün tələblər:
Ali təhsilli;
Müvafiq istiqamətdə minimum 1 il təcrübəsi olan;
Cari istiqamət üzrə Mərkəzi Bankın qaydaları və bank işinin əsasları haqqında biliklərə sahib olan;
Azərbaycan (səlis), Rus və İngilis (arzuolunan) dillərini bilən;