AZƏRBAYCAN RESPUBLİKASI TƏHSİL NAZİRLİYİ
AZƏRBAYCAN DÖVLƏT İQTİSAD UNİVERSİTETİ (UNEC)
UNEC İnklüziv Təhsil Mərkəzinin STRATEJİ İNKİŞAF PLANI
ORTA MÜDDƏTLİ DÖVR ÜÇÜN (2020 – 2022-Cİ İLLƏR ÜZRƏ)
HAZIRLADI: UNEC İnklüziv Təhsil Mərkəzinin direktoru Sevinc Məhsimova
BAKI-2020
*
№ |
Məqsəd və hədəflər |
İcra olunacaq tədbirlər |
İcra müddəti |
İcraya məsul |
Qeyd |
|
Respublikada Yüksək keyfiyyətli İnklüziv Ali Təhsil xidməti göstərən universitetə çevrilmək |
|
|
|
|
|
Hədəf 1:
UNEC-də təhsil alan əlilliyi olan gənclərin sayının artırılması |
Hədəf 1 üçün tədbirlər:
1. KİV-də və sosial şəbəkələrdə UNEC İnklüziv Təhsil Mərkəzi haqqında məlumatların yerləşdirilməsi; 2. Universitetə yeni qəbul olunan tələbələr arasından əilliyi olan tələbələrin müəyyən edilməsi və onların Mərkəzə cəlb edilməsi 3. Mərkəzin fəaliyyətini əks etdirən broşüra və bukletlərin nəşr olunması 4. Mərkəzin video çarxın yenidən hazırlanması və yayımlanması |
|
|
|
|
Hədəf 2: UNEC-in respublikanın universitetləri arasında ən əlçatan infrasturkturu olan universitetə çevrilməsi
|
Hədəf 2 üçün tədbirlər: Universitetin bütün tədris binalarında əlilliyi olan tələbələr üçün müvafiq şəraitin yaradılması və lazımı avadanlıq və infrasturktur dəyişikliklərinin həyata keçirilməsi (panduslar, liftlər, görmə məhtudiyyətli gənclər üçün zolaqlar, müfaviq sensorlar və s.) |
|
|
|
|
Hədəf 3: UNEC-də təhsil alan əlilliyi olan tələbələrin elmi potensialını yüksəltmək
|
Hədəf 3 üçün tədbirlər: 1. Əlilliyi olan tələbələrə tədris prosesində dəstək vermək və bütün dərslərdə iştiraklarının təmin edilməsi 2. Müxtəlif müsabiqələrdə, (elmi, mədəni, sosial və s.) elmi seminarlarda və konfranslarda iştirakını təskil edilməsi 3. Əlilliyi olan tələbələrin beynəlxalq tələbə mübadiləsi programlarında iştirakının təmin edilməsi |
|
|
|
|
Hədəf 4: UNEC-in humanistic və mənəvi dəyərləri yuksək universiteti olmaq |
Hədəf 4 üçün tədbirlər: 1. UNEC tələbələrinin iştirakı ilə könüllülər işçi qrupunun yaradılması və onlara təlimlərin təşkil edilməsi 2. Əlilliyi olan tələbələrin UNEC-in maraq dərnəklərinə cəlb olunması, yaradıcılıq təşəbbüslərinin dəstəklənməsi 3. Əlilliyi olan tələbələrin cəmiyyətə daha da intensiv inteqrasiyası üçün muzeylərə, düşərgələrə, mədəni-istirahət mərkəzlərinə gəzintilərin təşkil edilməsi və yay məktəblərinin təşkili 4. Əlilliyi olan tələbələrin əlavə istedadlarının və xüsusi bacarıqlarının üzə çıxarılması üçün tədbirlərin təşkil edilməsi. |
|
|
|
UNEC-in inklüziv tədris prosesi üçün ən geniş resurs imkanları olan universitetə çevrilməsi |
|||||
|
Hədəf 5: Kitabxana resurslarını təkmilləşdirilməsi və əliliyi olan tələbələr üçün əlçatanlığını təmin etmək. |
Hədəf 5 üçün tədbirlər 1. Əlilliyi olan tələbələri elektron kitabxana bazasından xarici kitabxanalara cıxışını təmin etmək (həm universitetdən, həm də distant olaraq), 2. Tədris prosesində istifadə olunan bütün vəsaitlərinin əlçatan formatlara çevirmək (audio-mühazirə, audio – dərslik, video-dərslər) 3. UNEC İnklüziv Təhsil Mərkəzinin əlilliyi olan tələbələrin ehtiyacı olan bütün növ avadanlıqlarla və materiallarla təmin edilməsi |
|
|
|
|
Hədəf 5: “UNEC – İnklüziv Təhsil Fondu” |
1. UNEC-də təhsil alan əlilliyi olan tələbələrin təhsil haqqı məsələlərində dəstək olmaq 2. Xarici universitetlərdə təhsil alabilmək üçün vəsait ayirmaq imkanı 3. Lazımi avadanlıq və texnologiyaları almaq 4. Layihələr həyata keçirmək 5. əlilliyi olan tələbələrin sosial rifahənən yüksəldilməsi üçün vəsait ayırmaq 6. Fondun işinə ölkənin aparıcı şirkətlərinin cəlb edilməsi (foundation) |
|
|
|