Shams Abdullayeva. “Korporativ idarəetmənin şirkət üzərində rolu”
Sarhad Mammadli. “İstehlakçı davranışlarının formalaşmasında Sosial Medyanın rolu”
Ramin Amiraslanov. “Financial Barriers of Small and Medium-Sized Enterprises in Emerging Markets”
Rahim Huseynov. ”Diesel Scandal”-ın Volkswagenin maliyyə performansına təsiri”
Ozbek Ebilzade. “Ali Təhsil Müəssisələrində Daxili Brendləşmə Siyasəti”
Nigar Mamedova. “Tələbələr tərəfindən universitet brendinin qavranması: UNEC”
Narmin Aliyeva. “Tələbələr tərəfindən universitet brendinin qavranması:UNEC”
Gunel Ibrahimova. “Telekommunikasiya sektorunda müştəri bazlı marketinq strategiyası. Bakcell”
Farida Farajova. “Kiçik və Orta Sahibkarlıqda İnnovativ İqtisadiyyatın Rolu”
Elmir Cafarov. ” Süni İntelektin global iş bazarına təsir”
Aytan Novruzlu. “Vergi sistemi və onun inkişaf yolları”
Aydan Hajıyeva. “Dünya iqtisadiyyatında beynəlxalq turizmin inkişafı və rolu”
Arogun MIchael Oluwasegun. “Qlobal Borc Krizisinin həllində Maliyyə bazarlarının rolu”
Alya Mardanova. “Azərbaycandakı şirkətlərin beynəlmiləlləşdirmə strategiyası”