“Elm aylığında” növbəti məruzə: “Vergi siyasəti və iqtisadi inkişaf” (24.10.2017)
“Elm aylığı” UNEC-də elmi tədqiqatların keyfiyyətini daha da artıracaq (12.10.2017)
Əziz Əliyev – 120: “I Respublika elmi-praktik konfransı” (12.05.2017)
Radio UNEC-də “Elm aylığı”nın nəticələri müzakirə olunub (30.11.2016)
UNEC-də konfrans: “Müstəqil Azərbaycanın inkişafı rəqəmlərdə” (24.11.2016)
Elmi məqalə müsabiqəsinin qalibləri mükafatlandırılıb (22.11.2016)
UNEC-də“Elm aylığı” başa çatıb (10.11.2016)
UNEC-də “Elm aylığı” çərçivəsində keçirilən Nobel dinləmələri yekunlaşıb (08.11.2016)
UNEC-də “Elm aylığı” çərçivəsində Nobel məruzələri davam edir (03.11.2016)
UNEC-də Nobel mükafatçıları barədə növbəti məruzələr: Pol Krugman və Elinor Ostrom (28.10.2016)
“Elm aylığı” UNEC-i elmi-tədqiqat yönümlü universitetə çevirməyə xidmət edir (20.10.2016)
Müstəqiliyin 25 ili: sosial-iqtisadi inkişafın nəticələri və perspektivlər (18.10.2016)
UNEC-də yenilik: “Elm aylığı” (17.10.2016)
Xarici qonaqlar beynəlxalq konfransın əhəmiyyətindən danışır (29.09.2016)
UNEC regionun elmi müzakirə mərkəzinə çevrilib (29.09.2016)
UNEC iqtisadçıları və Çin tədqiqatçısı dünya iqtisadiyyatındakı mövcud vəziyyəti müzakirə ediblər (18.12.2015)
UNEC-də “Elm Günləri”nə start verilib (11.11.2015)
Mərkəz Azərbaycan Dövlət İqtisad Universitetinin Elmi Şurasının 19 sentyabr 2014-cü il tarixli iclasının 131 №li qərarı ilə yaradılıb. Mərkəz 01.10.2018-ci il tarixdən ləğv edilərək Elmi fəaliyyətin təşkili və idarə edilməsi departamentinin tərkibinə daxil edilib.
Mərkəz elm və innovasiyalar üzrə işlərin təşkili və koordinasiyası sahəsində Universitetdə fəaliyyət göstərən struktur bölməsidir. Mərkəzin tərkibinə aşağıdakı struktur vahidləri daxildir:
– İqtisadi araşdırmalar elmi-tədqiqat institutu ( İAETİ);
– Elm şöbəsi;
– Doktorantura şöbəsi;
Mərkəzin əsas fəaliyyət istiqamətləri
* İqtisadiyyat, sosial inkişaf, regional və infrastruktur, informasiya iqtisadiyyatı, proqnozlaşdırma, innovasiya və digər istiqamətlərdə araşdırmaların aparılmasını;
* Elmi tədqiqat işlərinin nəticələrinin istehsalata və tədris prosesinə (mühazirə, məşğələ, seminar, laboratoriya dərslərinə, kurs layihələrinə, kurs və buraxılış işlərinə, magistr dissertasiyalarına) tətbiq olunmasını, monoqrafiyalar, elmi məqalələr, dərsliklər, dərs vəsaitləri, metodik vəsaitlər şəklində dərc olunmasını və elmi forumlarda məruzə edilərək yayılmasını;
* Elmi araşdırmaların innovasiya xarakteri daşımaqla təhsilin təşkilinin və idarə olunmasının təkmilləşdirilməsinə, tədris prosesinin müasir metodlarla qurulmasına, tədrisin yeni texnologiyalarının və digər istiqamətlər üzrə pedaqoji innovasiyaların hazırlanmasına və tətbiqinə yönəldilməsini;
* Universitetin professor-müəllim heyətinin elmi-tədqiqat və elmi-təhsil işlərinin təşkili və koordinasiyasını;
* Yüksək ixtisaslı elmi-pedaqoji kadrların hazırlanması sahəsində fəaliyyətlərin təşkili və həyata keçirilməsini öz əsasnaməsində və tabeliyində olan struktur vahidlərinin əsasnamələrində nəzərdə tutulmuş istiqamətlərə uyğun təşkil edir.
Mərkəzin məqsəd və vəzifələri
Mərkəzin əsas məqsədi müəyyən olunmuş istiqamətlərdə fəaliyyətinin təşkili və əlaqələndirilməsidir.
İAETİ üzrə:
Ölkə iqtisadiyyatının aktual problemləri, o cümlədən dayanıqlı inkişaf, makroiqtisadi tənzimləmə, sosial və regional inkişafın sürətləndirilməsi, dünya iqtisadiyyatının inkişaf meylləri və Azərbaycanın geoiqtisadi əlaqələri və mövqeyinin qiymətləndirilməsi, sosioloji tədqiqatların, ekspert, konsaltinq və audit xidmətlərinin təşkili, milli və qlobal iqtisadi inkişafın proqnozlaşdırılması, sosial-iqtisadi inkişaf konsepsiyası, proqram və reytinq cədvəllərinin hazırlanması.
Elm şöbəsi üzrə:
Universitetin ümumi elmi inkişaf proqramlarının həyata keçirilməsi, professor-müəllim heyətinin fundamental, tətbiqi tədqiqatlarının və texniki ixtiraların səviyyəsinin qaldırılması və kafedraların elmi-tədqiqat fəaliyyətinin yüksəldilməsi.
Doktorantura şöbəsi üzrə:
Universitetin elmi-texniki potensialının qorunması və inkişaf etdirilməsi, yüksək ixtisaslı elmi-pedaqoji kadrların hazırlanması.
*
Mərkəzin əsas vəzifəsi müəyyən olunmuş istiqamətlərdə fəaliyyətinin həyata keçirilməsidir.
İAETİ üzrə:
Dünya iqtisadiyyatı və milli iqtisadiyyat, sosial inkişaf, regional və infrastruktur, informasiya iqtisadiyyatı, proqnozlaşdırma, innovasiya və digər istiqamətlərdə araşdırmaların aparılmasını təmin etmək.
Elm şöbəsi üzrə:
Universitetin professor-müəllim heyətinin elmi-tədqiqat və elmi-təhsil işlərinin təşkili və koordinasiyasını təmin etmək.
Doktorantura şöbəsi üzrə:
Yüksək ixtisaslı elmi-pedaqoji kadrların hazırlanması sahəsində fəaliyyətlərini təşkil etmək və həyata keçirmək.
Elm, təhsil və innovasiya üçbucağının yaratdığı yeni öhdəliklər aşağıdakılar hesab olunur:
* İqtisadi təhsilin məzmununun yeniləşməsi istiqamətində ali iqtisadi təhsil üzrə cari və yeni ixtisaslara dair yeni təhsil standartlarının hazırlanması. Universitetdə tədris edilən ixtisas və istiqamətlər üzrə kurrikulumların yenilənməsi;
* Geniş iqtisadi təhsil məkanında insan resurslarının inkişafı, strateji hədəf kimi, onların müasirləşdirilməsi nəticəsində təhsilverənlərin insan, sosial və intellektual kapital növlərinin sintezi əsasında Universitetin innovasiya potensialının inkişafı;
* Universitet bazasında fasiləsiz (ömürboyu) təhsilin təşkilati infrastrukturunun yaradılması (virtual təlim, media və məsafədən təlim modelləri daxil olmaqla);
* Strateji hədəfi təmin etmək istiqamətində Universitetin maddi-texniki bazasının genişləndirilməsi, yay məktəbləri, kampus və digər təlim mərkəzlərinin qurulması;
* Elm-təhsil-innovasiya kompleksinin iqtisadi və sosial cəhətdən dayanıqlı və dünyanın aparıcı təhsil müəssisələri səviyyəsində maliyyələşdirilməsinin (baş biznes-planın) qurulması.
* Universitetdə kurrikulumların tərtibi, dərsliklərin yenilənməsi işi üzrə müəllimlərin əməyinin ödənilməsi sisteminin təkmilləşdirilməsi;
* Universitetin bilik üçbucağı vasitəsilə bölgədə ali iqtisadi təhsil xidmətləri sahəsində rəqabət üstünlüyünün artırılması;
* Universitetin kafedralarında aparılan tədqiqat işlərinin təkmilləşdirilməsi və praktiki əhəmiyyətinin artırılması;
* Universitetin kafedraları nəzdində elm yönümlü laboratoriyaların yaradılması;
* Təhsilin elmtutumluğunun artırılması;
* Texnoloji transferlər üzrə fəaliyyətinin genişləndirilməsi, innovasiyaların mübadiləsinin təşkili, innovasiya fəaliyyətinin stimullaşdırılması.