11149409_10205938688962263_7850080790694512000_nCabbarov Ramil Şahin oğlu

e-mail: r.jabbarov@unec.edu.az

1988-ci ildə Qərbi Azərbaycanın (Ermənistan) Masis rayonunda anadan olub.

2005-ci ildə Bakı şəhəri, Nəsimi Rzayev adına 169 saylı orta məktəbi bitirib.
2009-ci ildə Azərbaycan Dövlət Neft Akademiyasının  (hazırki Azərbaycan Dövlət Neft və Sənaye Universiteti) bakalavr pilləsini “Marketinq” ixtisası üzrə bitirib.
2013-cü ildə Azərbaycan Kooperasiya Universitetinin “İstehsal və xidmət sahələrinin iqtisadiyyatı və idarə edilməsi” ixtisası üzrə magistr pilləsini bitirib.

2015-ci ildən Azərbaycan Dövlət İqtisad Universitetinin dissertantıdır.

Türkiyənin  Boğaziçi Universiteti, Sabancı Universiteti, Özyeğin Universiteti, Okan Universiteti və Bahçeşehir Universitetlərində müxtəlif zamanlarda marketinq, marketinq araşdırmaları ve idarəetmə, brend menecment, reklam, PR, şəxsi inkişaf, stress idarəetməsi, sahibkarlıq (start up) üzrə kurs və konfranslarda iştirak edib.  Columbia University, University of Virgina, University of California, Irvine, The University of British Columbia, University of East Anglia, University of Leeds, Cornell University, Duke University, Ludwig-Maximilians-Universität München, Orta Doğu Teknik Üniversitesi tərəfindən təşkil edilən marketinq üzrə online kurslarda iştirak edib.

2016-cı ildə Türkiyənin nüfuzlu Sakarya Universitetinin  “Eğitim Araştırma ve Uygulama” Mərkəzi tərəfindən təşkil edilən “Satış və Marketinqin idarəedilməsi” Sertifikat programını uğurla tamamlayaraq, “Uzmanlık” statusu qazanıb.

2008-ci ildən etibarən avtomobil, səhiyyə, tədris, qida və qeyri-qida sektorları üzrə 10 şirkətdə marketinq üzrə məsul vəzifələrdə çalışıb.
2013-2014-cü illərdə Lider TV-də xarici iqtisadi xəbərlər üzrə müxbir vəzifəsində çalışıb.

2014-2016-cı illərdə Azərbaycan Dövlət iqtisad Universitetinin Marketinq və Kommunukasiya Departamentində innovativ marketinq kommunikasiyaları üzrə mütəxəssis vəzifəsində çalışıb.
2015-ci ildən Azərbaycan Dövlət iqtisad Universitetinin “Marketinq” kafedrasının müəllimidir.
2016-cı ildən Azərbaycan Dövlət iqtisad Universitetinin SABAH Qruplarında “Marketinq”, “Biznes və reklam” və “Kefiyyətə nəzarət” fənnini tədris edir.
2016-cı ildən Azərbaycan Dövlət iqtisad Universitetinin Biznes Mərkəzinin MBA Proqramında “Beynəlxalq marketinq”, “Strateji marketinq”, “Kreativ sənayedə strateji marketinq” fənnlərini tədris edir.
2017-ci ildən Azərbaycan Dövlət iqtisad Universitetinin Beynəlxalq Magistratura və Doktorantura Mərkəzində “Rəqəmsal marketinq”, “İstehlakçı davranışları” və “Strateji brend menecment” fənlərini tədris edir.

2017-ci ildə Təhsil Nazirliyi yanında Tələbələr və Gənclər üzrə Daimi Şuranın üzvüdür.

2015-2016-cı illərdə Azərbaycan Dövlət İqtisad Universitetinin “Radio UNEC” online radiosunda həftəlik yayımlanan “Vizyon” verilişinin aparıcısı olub.
2015-2016-cı illlərdə Azərbaycan Dövlət İqtisad Universitetinin “Keyfiyyət elçisi” olub.
2017-ci ildən UNEC Gənc Müəllimlər Şurasının üzvüdür.

2016-cı ilin sentyabr ayından etibarən UNEC rektorunun köməkçisi vəzifəsində çalışır.
2017-ci ilin oktyabr ayından UNEC-in Digital Marketinq Mərkəzinə rəhbərlik edir.

2015-ci ildə dərc edilən “Bu günün marketinqi bu günün yazarlarından” kitabında 4 məqaləsi yer alıb. Azərbaycanda nəşr edilən “The Business Times” həftəlik qəzetində köşə yazıları dərc edilib. Müxtəlif mənbələrdə strateji marketinq, brend menecment, istehlakçı davranışları, reklamçılıq və digər mövzularda məqaləsi dərc edilmişdir.

Bu günə qədər marketinq mövzusunda  250-ə qədər təlim keçib.

2017-ci ildə Microsoft tərəfindən “İnnovativ müəllim” sertifikatını qazanıb.

Amerika Marketinq Assosiyası, Beynəlxalq Sosial Marketinq Asossasiyası, Biznes Marketinq Asossasiyası, Direct Marketinq Asossasiyasının üzvüdür.

ramil_emin6871679826282_oDSC_5783DSC_5721

Əlaqə:

Mob: (+994 55) 742 10 22
İş: (+994 12) 492 67 95

İş otağı: Əsas tədris binası, otaq 210

email: r.jabbarov@unec.edu.az
ramilcabbarov@gmail.com

unec.edu.az/ramilcabbarov
facebook.com/ramil.jabbarov

Blog: ramiljabbarov.com

 

 

 

 

*

Təhsilini UNEC-də davam etdirmək istəyən tələbələrin sayı artır (02.04.2018)
UNEC müəllimindən İqtisadi İslahatların Təhlili və Kommunikasiya Mərkəzində təlim
 ( iqtisadiislahat.org – 23.02.2018)
UNEC-in gənc müəllimləri Türkiyədə “marketinq” fənnini tədris edirlər
 (08.02.2018)
UNEC tələbələri beynəlxalq layihələrdə Azərbaycanı layiqincə təmsil edir
 (21.11.2017)
İxrac potensialının artırılması dövlət siyasətinə UNEC-dən dəstək
 (18.10.2017)
UNEC-də müzakirə: “Gənclər və vətəndaş cəmiyyəti”
 (11.10.2017)
UNEC yeni layihələrini təqdim edir
 (06.10.2017)
UNEC-in nümayəndə heyəti belnəlxalq konfransda ABAD mərkəzlərindən bəhs ediblər
 (22.09.2017)
600-dən yuxarı bal toplayan abituriyentlər UNEC-də
 (18.07.2017)

UNEC tələbələrinin uğuru: “Ən yaxşı biznes ideyası” və “Ən yaxşı ENACTUS ruhu”
 (30.05.2017)
UNEC Azərbaycanın adını “Science Slam” dünya elm müsabiqəsinin tarixinə yazır
 (04.05.2017)
“I UNEC Science Slam” – UNEC tələbələrinin fərqli elmi-tədqiqat mühiti
 (27.04.2017)
Abituriyentlər UNEC-i seçir
 (24.04.2017)
UNEC-də elmi tədqiqat işlərinin perspektivləri müzakirə edilib
 (10.03.2017)
UNEC müəllimlərinin Türkiyə universitetlərinə səfəri səmərəli oldu (16.02.2017)
UNEC müəllimi “Microsoft”un “İnnovativ müəllim” sertifikatını qazanıb (23.01.2017)
“Tədrisin keyfiyyəti tələbələrin gözü ilə” layihəsi tələbələrin müzakirəsində
 (18.01.2017)

“Biz UNEC tələbəsi olmaq istəyirik”
 (10.01.2016)
UNEC Academic Thinking: “Human development” (23.11.2016)
UNEC-də “Beyin həftəsi” keçirilidi 
(18.03.2016)
UNEC-də ilk: Açıq dərs canlı yayımlandı (11.03.2016)
UNEC şagirdlər arasında ali təhsilə həvəsi stimullaşdırır (04.03.2016)
“Tələbə rektor” seçkilərinin qalibi müəyyənləşib (27.02.2015)
UNEC Mərkəzi və Şərqi Avropa universitetləri arasında TOP-500-ə yüksəlib (11.08.2015)
UNEC-də “Təlim festivalı” davam edir  (04.05.2015)
UNEC-də “Oriyentasiya Günü” keçirilib (14.09.2015)
UNEC-in gənc müəllimləri and içdi (06.11.2015)
“Marketinq-diskussiya klubu”nun növbəti seminarı keçirilib (10.11.2015)
UNEC müəllimi Beynəlxalq Sosial Marketinq Asossasiyasına üzv olub (09.12.2015)
“Azərbaycan müəllimi” qəzetinin yaradıcı kollektivinin UNEC-ə mediaturu (15.02.2016)

*
UNEC-in yeni layihələri İTV-nin canlı efirində müzakirə edilib – VİDEO (27.10.2016)

ramil_insta-copy Ramil Jabbarov ramilaesas1DSC_6756

 TƏDRİS İLƏ BAĞLI RESURSLAR:

“Marketinq” fənni üzrə:
Proqram: YÜKLƏ
Mühazirə mətnləri: LİNK
Təqvim-tematik plan (Syllabus):  YÜKLƏ
Elektron kitabxana: LİNK
SƏRBƏST İŞLƏR

Mühazirələr üzrə təqdimat faylları:

1. Mühazirə  (Marketinq müəssisələrin istehsal-satış fəaliyyətinin idarə edilməsinin bazar konsepsiyasıdır)
2. Mühazirə (Marketinqin ətraf mühiti)
3. Mühazirə (Marketinq tədqiqatları və MİS)
4. Mühazirə (İstehlakçıların davranışı və modelləşdirilməsi)
5. Mühazirə (Bazarın seqmentləşdirilməsi və məqsəd seqmentlərinin seçilməsi)
6.Mühazirə (Marketinqdə məhsul siyasəti)
7.Mühazirə (Məhsulların bölüşdürülməsi və satışı)

Qeyd: Təqdimatlar ən son məlumatlarla zənginləşdirildiyinə görə fayllar hər mühazirədən sonra səhifədə yerləşdirilir. 

İMTAHAN TESTLƏRİ (Nümunə)